Treść zadania

~GADZINSKA

budowa noweli na własnym przykładzie

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

maggyp BUDOWA DRAMATU MAKBET Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: maggyp 21.4.2010 (20:50)
pstragowa20 problem antysemityzmu w noweli,,mendel gdanski...''m.konopnickiej Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: pstragowa20 21.5.2010 (15:58)
gabriela1994 cechy listu prywatnego i jej budowa. ? Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: gabriela1994 21.11.2010 (18:21)
zajcik2100 Dokonaj analizy - budowa i treść Sonetu IIII Mikołaja Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: zajcik2100 23.11.2010 (20:34)
szklana Budowa króla Edypa pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: szklana 24.1.2011 (12:42)

Podobne materiały

Przydatność 70% Nowe wychowanie

3. Nowe wychowani W ostatniej ćwierci XIX stulecia budowa wewnętrzna społeczeństw europejskich zaczęła ulegać coraz widoczniejszej przemianie. Przemysł oparty o wielkie fabryki; niesłychane odkrycia i ulepszenia techniczne: pokonanie przestrzeni w życiu gospodarczym dzięki działaniu poczty, telefonu, telegrafu; pojawienie się czwartej, robotniczej warstwy społecznej, której...

Przydatność 70% Nowe wychowanie

Zarówno Dewey, jak i Kerschensteiner uzasadniali swoją koncepcję szkoły pracy argumentami psychologicznymi, filozoficznymi i socjologicznymi. Z psychologicznego punktu widzenia za przebudową szkolnictwa na zasadach “szkoły przez pracę” miała przemawiać aktywność dziecka, jego praktyczne zainteresowania i aktywny charakter zainteresowań. W argumentacji filozoficznej Dewey opiera...

Przydatność 85% Cechy noweli.

Cechy noweli: - nie ma wątków pobocznych, - zredukowana ilość bohaterów, - zwięzłość, brak opisów przyrody oraz charakterystyki, - mocno zarysowany punkt kulminacyjny, stanowiący zarazem moment przełomowy w życiu bohatera, - wyraźne zakończenie z puentą, które jest sensem całej noweli, - narrator III os. zachowuje dystans do przedstawionych zdarzeń, - często pojawia...

Przydatność 85% Life in the past and now

As long as there have been people, there has been technology. Technology and inventiors have been a powerfull force in the development of civilization. We use technology and inventions to try to change the world to suit us better. I have not the slightest doubt that life has changed and it is completly different than in the past. Life has become much easier but whether better? Let’s go back...

Przydatność 50% My life now & before

Life is changing and becomes more stressful when we are older. When I was 4 I thought only about teddy bears, dolls and lollipops. Now, first of all, I think about learning. When I was 1 and 2 I always did the same. I used to drink milk, play with toys etc. Life was a piece of cake for me. Now it is complicated and hard, because I must do the homeworks, learn, clean (my room) and much...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji