Treść zadania
Autor: ~karolina soltys Dodano: 19.9.2012 (16:23)
wyobraz sobie ,że jako reprezenteant klasy masz przeprowadzic krótką rozmowę z przewodniczacym samorządu szkolnegona temat działalnosci kołek zainteresowan w szkole.
zapisz swoją rozmowę
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Opis Pestki Ubyszównej jako moja przyjaciółka.(lektura Ten Obcy) Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: kargola_bocz 30.3.2010 (15:49) |
Dlaczego wiosna przedstawiona jest jako młoda kobieta? Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: gosia 10.4.2010 (18:54) |
legenda pt. bazyliszek artura oppmana .: 1.jako przewodnik opisz maćkowi i Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: olka12311 10.4.2010 (21:02) |
kto czytał szatana z siódmej klasy? Pomóżcie ..! Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: patula121208 14.4.2010 (16:48) |
Lektura pt. "Robinson Cruzoe" kl. 6 Opisz jako Robinson (czyli Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: ziomalkaiza 14.4.2010 (19:07) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Prekursorzy i reprezentanci pedagogiki opiekuńczej w Polsce.
Prekursorzy i reprezentanci pedagogiki opiekuńczej w Polsce. a) Maria Grzegorzewska- zajmowała się opieką i kształceniem dzieci specjalnej troski. W 1921 r. założyła Instytut Pedagogiki Specjalnej. W 1935 r. założyła Państwowy Instytut Nauczycielski, w którym kształcili się przyszli wychowawcy placówek. W pracy z dziećmi niepełnosprawnymi polecała korzystanie z...
Przydatność 65% Czy masz oscypka?
Czy masz oscypka? W niniejszej pracy spróbuje udowodnić, że nie mam żadnego oscypka. Pierwszym argumentem opowiadającym się za moim zdaniem jest to, że nie mam oscypka w lodówce. Oto, co mówi Benek na ten temat: „ Gdzie jest mój oscypek?! Nie ma!”. W drugim argumencie uwzględnię fakt, iż mieszkam na Podlasiu, gdzie nikt nie robi oscypków, bo nie ma owiec, bo...
Przydatność 50% Reprezentanci filozofii grecko-rzymskiej i ich poglądy na świat.
Tales z Miletu - Tw. Talesa, wszystko jest ożywione, woda początkiem wszystkiego, poznaj samego siebie, używaj z umiarem Pitagoras - reinkarnacja, każda dusza może wejść w każde ciało Ksenofanes - trzeba żyć aby nie czynić nieprzyjaciół z przyjaciół i odwrotnie Heraklit z Efezu - odludek, wyniosły, mądrość-poznać myśl która wszystkim kieruje, panta rhei,...
Przydatność 80% "Masz, psie, masz, draniu! Masz - za teatr, masz za inspektorskie zebranie, masz za literaturę! Tyś mnie chciał do siebie podobnym... - Masz, renegacie, szpiegu, masz, szpiegu!" Jakie osobiste doświadczenia i przeżycia podyktowały Marcinowi te pełn
Słowa przytoczone w temacie pracy Marcin wypowiada do siebie szeptem podczas starcia z Majewskim, nauczycielem w klerykowskim gimnazjum. Marcin obrzucił Majewskiego cuchnącym błotem, korzystając z osłony ciemności, gdy Majewski próbował szpiegować spotkanie uczniów na górce u Gontali. W słowach tych zawarta jest olbrzymia ilość emocji, widać wyraźnie, że muszą...
Przydatność 65% Wychowawca klasy
Prawie każdy czynny nauczyciel pełni funkcję wychowawcy klasy. Uczy swego przedmiotu, a oprócz tego zajmuje się najróżniejszymi sprawami, dotyczącymi jednej z klas. Wychowawcą klasy jest się „z urzędu”. Dysponuje się również „urzędowym” przydziałem czasu – 1 godzina tygodniowo. W tym miejscu należy wyjaśnić co należy rozumieć pod pojęciem „wychowawcy klasy” i...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie