Treść zadania

Azor

Strategia działania schroniska młodzieżowego (jak się ona ma do strategi regionu)

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 3 0

    Schroniska młodzieżowe (ponad 5000 obiektów w 80 państwach świata) to największa i najlepiej zorganizowana sieć tanich noclegów.
    W Polsce działają schroniska całoroczne oraz sezonowe - uruchamiane w szkołach podczas letnich wakacji. W większości schronisk warunki noclegowe są skromne - piętrowe łóżka , sale wieloosobowe , wspólne sanitariaty. Za to ceny noclegów najniższe.
    Praktycznie w każdym obiekcie można przygotować sobie posiłek w kuchni samoobsługowej z wyposazeniem.W wielu schroniskach są też jadalnie i świetlice,w których mozna zorganizować spotkanie większej grupy ludzi.
    Standard schronisk ulega ciągłemu podwyższeniu - własnie dzięki temu ,że ich działalność jest zgodna ze strategią regionu.Wielką atrakcją jest ich lokalizacja - stanowią wspaniałą bazę wypadową w góry , pomagają poznać ciekawe zakątki krajoznawcze , wypoczywać nad morzem lub na Mazurach.
    Schroniska młodzieżowe są niezastąpionymi obiektami do organizacji wycieczek szkolnych , zielonych szkół , obozów wędrownych , zimowisk.Korzystają też z nich turyści indywidualni i wypoczywajace rodziny.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 65% Strategie

1. Zarządzanie organizacją jako proces decyzyjny, funkcje menedżera w zarządzaniu organizacją - Podejmowanie decyzji jest istotą procesu zarządzania aby móc podejmować decyzje musi być spełniony szereg warunków z których trzy mają decydujące znaczenie – sytuacja decyzyjna tzn. taka która zmierza do dokonania wyboru – autonomia decyzyjna tzn. władanie środkami do realizacji...

Przydatność 55% Strategia marketingowa - strategia firmy.

Strategia marketingowa stanowi zestaw działań, za pomocą których przedsiębiorstwo osiąga swoje długofalowe cele rynkowe. Cele te zazwyczaj dotyczą zdobycia nowych rynków, ulokowania na ich odpowiedniego wolumenu towarów, zwiększenia udziału firmy w danym rynku, powiększenia zysku oraz utrwalenia dobrego imienia firmy. Strategia może być: Defensywna- polega na zapobieganiu...

Przydatność 85% Strategia dywersyfikacji

Strategia dywersyfikacji - oznacza wejście na nowe rynki z nowymi produktami. Jest ona zorientowana na zysk i stosunkowo szybki wzrost przedsiębiorstwa. Wymaga na ogół zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, a także pozyskania nowych zasobów. Dywersyfikacja może być dokonana własnym wysiłkiem firmy, przez zakup licencji (know-how) oraz przez nabycie innych przedsiębiorstw lub fuzje...

Przydatność 60% Strategia ceny

CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...

Przydatność 50% Strategia lizbońska

Co to jest Strategia Lizbońska? Strategia Lizbońska to najważniejszy program społeczno-gospodarczy Unii Europejskiej przyjęty na posiedzeniu Rady Europejskiej 23-24 marca 2000 roku w Lizbonie, celem miało być przebudowanie gospodarki UE w ciągu dziesięciu lat w „najbardziej konkurencyjną i dynamiczną w świecie gospodarkę opartą na wiedzy”. W sensie treści merytorycznych...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji