Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Notatka biograficzna Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: Nela98 29.3.2010 (21:26) |
Notatka biograficzna Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Edytka8 6.4.2010 (12:49) |
krótka notatka o a.mickiweiczu Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: youchi97 12.4.2010 (21:07) |
Kim był Hugo Kołłątaj? Krótka notatka na temat tej osoby. Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: monika20 21.4.2010 (17:49) |
Jakaś notatka o Świętej Kindze. Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: asiulaa 2.5.2010 (20:45) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Notatka
Przyjechałeś do szkoły językowej w Anglii, gdzie od kilku dni przebywa Twój kolega Węgier. Zredaguj dla niego wiadomość: -kiedy przyjechałeś; -w jakiej jesteś grupie językowej; -o której będziesz kończyć zajęcia; -gdzie będziesz na niego czekać po zajęciach. Hi Adam! I came here at 7 a.m. J'm to beginnen group number two. I will be finishing my lessons 4 p.m. I will...
Przydatność 65% Czego uczymy się z "Małego Księcia"
Istnieje wiele wybitnych dzieł literackich, które ukazują nam uniwersalna prawdę o człowieku. Jedną z takich paraboli, uczącą nas wielu pozytywnych wartości, jest „Mały Książę”. Antoine de Saint-Exupry w swoim utworze opowiada o miłości, przyjaźni i o ludzkiej naturze. Nie ważna jest tutaj charakterystyka postaci, ani wydarzenia, lecz to, co nam dane sytuacje i osoby...
Przydatność 75% Czego się uczymy, śmiejąc się z "Zemsty"?
Komedia Aleksandra Fredry pt. „Zemsta” jest pełna humoru. Mnóstwo zabawnych dialogów, niezapowiedzianych wydarzeń i nieporozumień sprawia, że czytając tę książkę mimowolnie się uśmiechamy. Kontrasty dają jeszcze lepszy efekt. Postać Papkina- zarozumiałego i pyszałkowatego, ale jednak tchórza, potrafi rozbawić do łez. Można by jeszcze długo wymieniać to, co nas...
Przydatność 60% Uczymy się nie dla szkoły, lecz dla życia.
Moim zamiarem jest poparcie tezy-„uczymy się nie dla szkoły, lecz dla życia”- właściwie jest bardzo wiele argumentów przemawiających za tym. Chciałabym w tej chwili przedstawić, te najbardziej przekonywujące. Nie dla nauczycieli, rodziców chodzimy do szkoły. Robimy to tylko dla siebie. To prawda, że chodzimy do niej pięć razy w tygodniu i spędzamy w niej...
Przydatność 80% Uczymy się, nie dla szkoły lecz dla życia.
Celem mojej pracy jest poparci tezy-''uczymy sie nie dla szkoły lecz dla życia''Właściwie istnieje wiele argumentów przemawiających za potwierdzeniem tezy,wszystkie jednak wiążą się z życiem. Pierwszy argument przekonuje nas, iz chodząc do szkoły 5 razy w tygodniu i spędzając w niej średnio 6h dziennie,uczymy się korzystać z tego,iż do niej uczęszczamy i mamy...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie