Treść zadania

~ziber

Prosze o pomoc mam wypisać 10 środków poetyckich z reklam telewizyjnych

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    ogłoszenie , zaproszenie , wiadomości , przekaz czy cos w tym stylu

Rozwiązania

  • userphoto

    śmietankowa radość (to z reklamy Algidy ;))
    firankowy potwór ( z reklamy banku)
    lokata słoneczna
    najlepsza oferta
    słoneczny blask
    intensywny kolor
    nowoczesne technologie
    wszystkie zanieczyszczenia
    jak codzienny prysznic
    pozytywna opinia
    idea smaku
    naturalna woda
    inspirowane naturą
    sosy sałatkowe

    środki poetyckie (lub stylistyczne) czyli epitety, porównania itd. porównanie tutaj jest tylko jedno ''jak codzienny prysznic'' innego nie mogłam wyczaić, a reszta to epitety

Podobne materiały

Przydatność 100% Reklamation

Reklamation Lublin, 4.01.2003 Hersteller der Bohrmaschinen Reklamation - Schaden an einer Bohrmaschine Sehr geehrte Damen und Herren, ich habe am 9.6.2003 in Geschft eine Bohrmaschine im Preis von 200,- DM gekauft. Acht Monate habe ich sie richtig bedient und sie funktionierte sehr gut. Leider musste ich neuerdings an die folgende Strung feststellen : Die Bohrmaschine...

Przydatność 65% Rodzaje ekranów telewizyjnych

Kineskop (ang. Cathode-Ray Tube – CRT) - a obecnie tylko kineskop kolorowy (ang. Colour Picture Tube – CPT) - występuje jeszcze w odbiornikach najtańszych o przekątnych ekranu od 14 do 32 cali zarówno o formacie 4:3 jak i 16:9. Daje jasny i kontrastowy obraz, który można oglądać w szerokim zakresie kątów obserwacji bez utraty jakości. Jego poważną wadą jest ciężar i...

Przydatność 60% Zalety Reklam

1. Daje możliwość wcześniejszego zorientowania się co do zalet towaru 2. Jest dźwignią handlu 3. dzięki reklamie 1000-E OSÓB MA PRACĘ W AGENCJACH REKLAMOWYCH 4. co jakiś czas pieniądze z reklam w telewizji, np. sieci komórkowych, gazet przeznaczane są na leczenie dzieci i innych osób z ciężkimi chorobami, np. dzień dziecka, Mikołaj, wigilia 5. mobilizują producentów do...

Przydatność 60% Opis środków poetyckich

1. Anafora – celowe powtórzenie wyrazu na początku strofy lub wersu; podkreślenie znaczenia powtarzanego słowa 2. Epifora - powtórzenie tego samego słowa lub zwrotu na końcu następujących po sobie wersów, strof, zdań 3. Paralelizm składniowy – powtórzenie tego samego zdania na końcu strofy lub utworu; podkreśla znaczenie powtarzanego słowa 4. Apostrofa – bezpośredni,...

Przydatność 75% Wpływ reklam na dzieci.

Dzieci w wieku przedszkolnym nie rozumieją jeszcze istoty reklamy. Wierzą, że reklamy mówią prawdę, są więc bardzo podatne na ich perswazję. Dzieci traktują reklamę jak każdy inny film. Dopiero w wieku szkolnym zaczynają rozumieć, co jest ich celem, a także różnicować reklamy z punktu widzenia tego, co reklamują, dla kogo produkt jest przeznaczony, co im się w reklamie...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji