Treść zadania

tygrysowa9

zapisz ułamek zwykły w postaci dziesiętnej , 4\25= \100 =0, 2\5= , 3 3\25 = , 1 3\20 = , 12\20 = , 12\40 , 9 34\200 , 6 21\300 = POŁĄCZ W PARY LICZBY RÓWNE 1\2 0,2 0,25 1\4 1\5 0,3 O,5 3\10 3\4 0,08 0,05 3\5 8\10 0,35 0,6 1\20 7\20 0,75 0,8 2\25 ZAPISZ LICZBĘ DZIESIĘTNĄ UŻYWAJĄC KRESKI UŁAMKOWEJ 0,23 = 0,203= 2,003= 2,030= 0,230 = 0,023 = 9 ,031 = 14017= 10,101= zapisz ułamek zwykły w postaci dziesiętnej 120\240 = , 17\25 = , 2 35\250= , 36\120 =, 1 12\60 = ,16\80= 21\75 = , 33\750 =, dobierz z nawiasu liczbę równą podanej 1.50 4,75 4,025 4,05 3\5 3\50 1 3\25 1,20 (4 1\40 1 1\20 1,12 0,60 0,06 4 3\4 4 1\20 1 1\5 )

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 2 0

    zapisz ułamek zwykły w postaci dziesiętnej ,
    4\25 = 16\100 = 0,16
    2\5 = 4/10 = 0,4
    3 3\25 = 3 12/100 = 3,12
    1 3\20 = 1 15/100 = 1,15
    12\20 = 6/10 = 0,6
    12\40 = 3/10 = 0,3
    9 34\200 = 9 17/100 = 9,17
    6 21\300 = 6 7/100 = 7,07

    POŁĄCZ W PARY LICZBY RÓWNE
    1\2 - 0,5
    0,2 - 1\5
    0,25 - 1\4
    0,3 - 3\10
    3\4 - 0,75
    0,08 - 2\25
    0,05 - 1\20
    3\5 - 0,6
    8\10 - 0,8
    0,35 - 7\20

    ZAPISZ LICZBĘ DZIESIĘTNĄ UŻYWAJĄC KRESKI UŁAMKOWEJ
    0,23 = 23/100
    0,203 = 203/1000
    2,003 = 2 3/100
    2,030 = 2 30/1000 = 2 3/100
    0,230 = 230/1000 = 23/100
    0,023 = 23/1000
    9 ,031 = 9 31/1000
    14,017 = 14 17/1000
    10,101 = 10 101/1000

    zapisz ułamek zwykły w postaci dziesiętnej
    120\240 = ½ = 5/10 = 0,5
    17\25 = 68/100 = 0,68
    2 35\250 = 2 140/1000 = 2 14/100 = 2,14
    36\120 = 3/10 = 0,3
    1 12\60 = 1 1/5 = 1 2/10 = 1,2
    16\80 = 2/10 = 0,2
    21\75 = 28/100 = 0,28
    33\750 = 11/250 = 44/1000 = 0,044

    dobierz z nawiasu liczbę równą podanej
    1,05 - 1 1\20
    4,75 - 4 3\4
    4,025 - 4 1\40
    4,05 - 4 1\20
    3\5 - 0,60
    3\50 - 0,06
    1 3\25 - 1,12
    1,20 - 1 1\5

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 50% Postacie

Banach-matematyk, profesor Uniwesyt Lwows. Beck-polityk,szef gabinetu ministra spraw wojskowych,pracownik Piłsudskiego Beria-szef NKWD,usprawnienie pracy aparatu bezpieczeństwa,powołanie szkoły dla NKWD Budionny-marszałek ZSRR,dowódca Armii Czerwonej,umocnił i zmodernizował siły zbrojne Chamberlain-konserwatywny polityk brytyjski,premier,rzecznik ustępstw przeciw hitlerowcom...

Przydatność 55% Postacie historyczne

Władysław Bortnowski (1881-1966) Władysław Bortnowski, generał, od 1908 roku w Związku Walki Czynnej. W latach 1914-17 członek Legionów Polskich, a od 1918 roku zajmował wyższe stanowiska w Wojsku Polskim. Od 1925 roku był w służbie liniowej. W roku 1932 roku został generałem brygady, a w cztery lata później - generałem dywizji. W październiku 1938 roku stanął na czele...

Przydatność 80% Autocharakterystyka postaci.

Nazywam się Rafał. Urodziłem się w Województwie Warmińsko-Mazurskim, a dokładniej w Giżycku. Mieszkam w Łomży w domu jednorodzinnym z rodzicami, dwoma braćmi i dziadkiem. Mam 16 lat i obecnie uczęszczam do I klasy technikum Informatycznego. Jestem średniego wzrostu i wagi o brązowych włosach. Mam piwne oczy oraz jasną cerę. Ubieram się raczej luźno i na...

Przydatność 55% Barok (postacie)

Barok- kierunek w kulturze europejskiej XVII i pierwszej połowy XVIII w. Narodził się we Włoszech. Cechował go dynamizm, rozmach, przepych, odwoływanie się do uczuć odbiorcy, różnorodność i kontrastowość. Na ogół wywodzi się go z portugalskiego słowa barocco oznaczającego nieforemną perłę. Początkowo barok uważano za coś nienaturalnego, przesadnego i dziwacznego....

Przydatność 70% Urszulka Kochanowska - charakterystyka postaci.

Urszulka była córką wybitnego poety epoki renesansu Jana Kochanowskiego. Chodziła zawsze pięknie ubrana w sukienki z falbankami własnoręcznie szyte dla niej przez matkę. W długie włosy miała wplecione kolorowe kokardki i wstążki . Ta dwu i pól letnia dziewczynka sprawiała, że dom państwa Kochanowskich był pełen śmiechu, życia i wzajemnej miłości. Była wesoła...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji