Treść zadania

pysiaax22

Mam z matematyki zrobić grę planszowa a jestem w klasie 6 sama muszę wymyślić grę planszową ale nie umiem pomożecie mam takie ćwiczenia i tu są pytania muszę na nie odpowiedzieć np:
uporządkuj ułamki dziesiętne w kolejności rosnącej.a=........,b=.........,c=........,d=......... albo znajdź liczbę o........mniejszą od sumy liczb .........i.........jeszcze więcej jest. pomóżcie proszę mam do końca miesiąca

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    1 Uporządkuj ułamki dziesiętne w kolejności rosnące
    a)00,2
    b) 0,34
    c)12,5
    d) - 0,2

    2 znajdz lidzbę o 5 od sumy lidzb 15 i 10

    3upożadkuj lidzby od jajmniejszej do największej
    123,
    -78 , 45,
    00,6
    -1
    765
    -40
    1/2
    -9/3
    4 jaka jes nastepna lidzba
    1,1,2,3,5,8, 13,...
    (rozwiązanie to tego zadania )
    5 która z odpowiedzi jest prawidłowa
    pole kwadratu to :
    a) p = a*b
    b)p = a+b *h
    c) p = a*a
    6 wstaw zanak
    -43+ 56..... 76
    -437 - 56 .... -102
    65+ 30 ... 95
    7 zamien na cm
    54m to ....cm
    43 km to ... cm

    0,04m to ... cm

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 55% Math Dictionary- słownictwo angielskie z matematyki dla klasy pierwszej liceum

Słownik ten bedzie pomocny dla wszystkich, którzy uczą sie matematyki po angielski. Znajduje się on w załączniku

Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki

Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...

Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki

Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete

Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX

HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...

Przydatność 75% Plan rozwoju zawodowego nauczyciela matematyki

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji