Treść zadania

Claudia01

przetłumacz tekst odpowiednio z czasownikami modalnymi

1.Karol powinien zjeść całą zupę.
2.ewie nie wolno jeść lodów waniliowych.
3.Ona lubi owoce ponieważ są zdrowe.
4.Czy chcesz kawałek arbuza?
5.Moi dzieci nie lubią słodyczy szczególnie czekolady i szarlotki.
6.Chciałbym mieć ja komś ulubioną potrawę.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    1.Karol sollt ganz Suppe essen.
    2. Eva darf nicht Vanilieeis essen.
    3. Sie mag Obst, dass sind Gesund.
    4.Willst du ein wenig Wassermelone?
    5.Meine Kinds nicht magen besonders Schokoladen und Apfelstrudel.
    6.Ich mochte eine liebling Speise hatte.

Rozwiązania

  • userphoto

    Karol soll die ganze Suppe essen
    Eva darf nicht Vanillaeiss essen
    Sie mag Obst wiel, ist das gesund
    Móchtest du ein Stuck Wassermelone
    Meine Kinder mógen keine Sussigkeiten besonders Schokolade und Apfelkuchen
    Ich móchte eine Lieblingsspeisse haben

  • beta1316

    Karol soll ganze Suppe essen
    Ewa darf nicht Vanilla Eis essen
    Sie mag Fruchte,weil sie gesund sind
    Mochtest du ein Stuck Wassermelone?
    meine Kinder mogen keinen Sußigkeiten, besonders Schokolade und Scharlotten
    Ich mochte eigene Lieblingsspeise haben

  • emilia35

    1.Karol soll die ganze Suppe essen.
    2.Ewa darf kein Vanilleeis essen.
    3.Sie mag Obst, weil es gesund ist. ( Obst nie ma liczby mnogej!)
    4.Möchtest/ Magst du ein Stück Wassermelone? (möchtest jest forma jeszcze bardziej grzecznosciowa)
    5.Meine Kinder mögen keine Süßigkeiten, insbesondere Schokolade und Apfelkuchen.
    6.Ich möchte irgendeine Lieblingsspeise haben.

  • userphoto

    karol soll die ganze Suppe essen.
    Eva darf keine Vanilleeis essen.
    Sie mag eine Früchte, weil die gesung sind.
    Willst du ein Stückchen der Wassermelone?
    Meine Kinder mögen keine Süßigkeiten, besonders eine Schokolade und ein Apfelstrudel.
    ich möchte eigene Lieblingsspeise haben

Podobne zadania

mistryo Przetłumacz i streść tekst Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: mistryo 6.4.2010 (13:23)
metin1996 Prosze O przetłómaczenie tekst..!!Bardzo Wazne!! Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: metin1996 21.4.2010 (19:43)
ania955 przetlumaczcie mi ten tekst prosze to jest na jutro a ja nic nie umiem Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 5 rozwiązań autor: ania955 22.4.2010 (20:32)
Nutella96 Hej. Pilnie potrzbuję abyście przetłumczyli mi poniższy tekst - na Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 4 rozwiązania autor: Nutella96 27.5.2010 (21:55)
atmpaula przetłumaczcie krótki tekst... prosze Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 4 rozwiązania autor: atmpaula 31.5.2010 (18:03)

Podobne materiały

Przydatność 75% Tabela z czasownikami mocnymi i nieregularnymi

hej^^ w załączniku poniżej zamieściłam tabelę z czasownikami mocnymi i nieregularnymi (imperfekt, perfekt) przydatna do 1 i 2 klasy gimnazjum(i wyżej) :) mam nadzieje że się przyda

Przydatność 70% Czy konstytucja 3 maja była odpowiednio dostosowana do tamtych czasów

3 maja 1791 roku uchwalono w Polsce konstytucję ( oficjalnie Ustawę Rządową). Była to pierwsza konstytucja w europie, a druga na świecie. Oddawała ona wizję ustroju RP z czasów oświecenia. Konstytucja ta została uchwalona na podczas trwania Sejmu Czteroletniego przez stronnictwo patriotyczne i królewskie. Powstała ona jako wynik dążenia do naprawy stosunków wewnętrznych w RP po...

Przydatność 60% Przykładowy tekst reportażu.

Jak co roku obchody lanego poniedziałku w Bełchatowie wywołują wiele emocji. Święto to jest, co prawda, uświęcone tradycją, jednakże są ludzie, którzy zdecydowanie przesadzają z hołdowaniem tej jednej tradycji. „Świństwo, kiedyś to dziewczyny się perfumami lało, a nie tak, jak teraz, wiadrami; tałatajstwo!!!”, oburza się starszy pan, zapytany o opinię na temat...

Przydatność 70% Jak interpretować tekst?

Koncentruje uwagę na jego przeżyciach, doznaniach, sposobie odczuwania świata i analizie jego życiowych decyzji Analizę fragmentu tekstu - literackiego lub użytkowego - należy rozpocząć od planu. CO? KTO? GDZIE? 1. Co tekst próbuje przekazać? CEL 2. Do kogo tekst jest skierowany? ODBIORCA 3. Jaki jest jego kształt? FORMA 4. W jakim otoczeniu się znajduje? KONTEKST...

Przydatność 80% "Miłosierdzie gminy" - tekst

Dziewiąta dochodzi na zegarze gminy. Przez lekką mgłę poranną przebijają ciemniejsze, lazurowe gołębie, zapowiadając cudowną i cichą pogodę. Przed kancelarią snują się, gromadki, oczekując przybycia pana radcy Storcha, którego szary filcowy kapelusz i laskę ze srebrną gałką widać przed bliską kawiarnią Gehra, u stolika pana sędziego. pokoju, czytającego tu przy...

0 odpowiada - 0 ogląda - 5 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji