Treść zadania

edzia2521

WE WTOREK KRZYS MA 5 LEKCJI PO TRZECIEJ I PIĄTEJ LEKCJI JEST PRZERWA 15 MINUOWA A INNE TRWAJĄ 10 MINUT. KIEDY SKOŃCZY LEKCJE W TYM DNIU KRZYS JEŚLI ZAJĘCIA ROZPOCZYNA O 8:00
ANIA ROZWIAZYWAŁA TEST MATEMATYCZNY KTORY MA 10 ZADAŃ ROZWIAZYWAŁA KAŻDE Z NICH ŚREDNIO 36 S ROZPOCZEŁA TEST O 8:10 O KTÓREJ SKONCZYLA
ADAM ANTEK I BARTEK SKŁADALI MODELE SAMOLOTÓW ANTEK ZŁOŻYŁ SWÓJ MODEL W 14 MINUT I 15 S ANTEK SKŁADAŁ W 780 S A BARTEK OD GODZINY 9: 13 DO 9:29 KTÓRY Z NICH ZŁOŻYŁ SWÓJ MODEL NAJSZYBCIEJ.

POCIĄG WYJECHAŁ Z WARSZAWY O GODZINIE 6 :53 DO KRAKOWA PRZYJECHAŁ O GODZINIE 9:50. ILE CZASU JECHAŁ TEN POCIĄG
DAJĘ NAJ PROSZE O ROZWIĄZANIE :))

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    zadanie 1
    5* 45 minut +3* 10 minut +15 minut= 270 minut= 4 godziny i 30 minut
    8:00+4:30=12:30
    kryzys skończy lekcje o 12:30
    zadanie 2
    10*36 sekund = 360 sekund=6 minut
    8:10 + 0:06=8:16
    ania skończy test o 8:16
    zadanie 3
    antek skończył najszybciej w 13 minut
    zadanie 4
    9:50-6:53=2:57
    pociąg jechał 2 godziny 57 minut

Rozwiązania

  • kamcia836

    zadanie 2
    10*36s.= 360 s. = 6 minut
    8:10 + 0:06 = 8:16
    Odp. Ania skończy test o 8:16
    zadanie 3
    Najszybciej skończył Antek w 13 min
    zadanie 4
    9:50 - 6:53 = 2:57

Podobne materiały

Przydatność 80% konspekt lekcji

Przydatność 50% Konspekt lekcji

1. 12 styczeń 2004, studenci I roku pedagogiki 2. Miejsce kontroli i oceny w procesie kształcenia TEMAT: „Na czym polega ocena pracy ucznia?” 3. LEKCJA MIESZANA 4. CELE DYDAKTYCZNE: POZNAWCZE: Po zakończeniu zajęć student powinien wiedzieć: • co to jest ocena w procesie kształcenia • jakie są rodzaje oceny • jakie są zasady oceniania ucznia • jakie są kryteria...

Przydatność 70% Konspekt lekcji

KONSPEKT LEKCJI Prowadzące: .............................................................. Przedmiot nauczania: Historia Dział programowy: Człowiek i jego cywilizacja Temat: Grody i podgrodzia w dawnej Polsce Cele ogólne: Zapoznanie uczniów z powstawaniem grodów i podgrodzi Cele operacyjne: 1. uczeń powinien wiedzieć jak wyglądały i gdzie powstawały grody i...

Przydatność 65% Scenariusz lekcji

Temat lekcji: Układ słoneczny Celem mojej lekcji jest poznanie budowy Wszechświata i Układu Słonecznego. Dzięki niej uczniowie poznają terminy i pojęcia m.in. planeta, gwiazda, kometa, galaktyka, orbita, satelita. Potrafią wymienić i opisać planety Układu Słonecznego, analizować dane dotyczące ciał niebieskich, podać różnice między Ziemią i innymi...

Przydatność 65% Scenariusz lekcji.

Scenariusz lekcji powinien zawierać: 1. Cel główny – określający zakres dążeń i postulatów wychowawczych w wybranej problematyce 2. Temat lekcji 3. Cele szczegółowe – określające wiadomości i umiejętności uczniów w aspekcie: a. zapamiętanie wiadomości (uczeń wie) b. rozumienie wiadomości (uczeń rozumie) c. stosowanie wiadomości (uczeń potrafi) 4. Metody -...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji