Treść zadania
Autor: martinoko Dodano: 4.1.2011 (21:57)
odrazu daje naj.
1a) przeanalizuj jakie przydziały przysługiwały poszczególym grupom pracujących. Weź pod uwagę wiadomośći z lekcji historii na temat systemu stalinowskiego oraz odpowiedzi na poniższe pytania.
-jakie są proporcje między normami przyslugującymi pracownikom I kategori i III kategorii?
-Jakie są ogólne proporcje między normami przyslugującymi pracownikom I,II i III kategorii a pozostałym grupom?
-czym można uzasadnić rużnice między normiami przysługującymi poszczególnym grupom?
b)Na podstawie analizy zapisz wnioski
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Jakie cechy pomogły Robinsonowi Cruzoe przetrwać na wyspie? Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 24.3.2010 (16:37) |
jakie są problemy moralne związane z rozwojem nauki i medycyny ? Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: stereolove 7.4.2010 (20:30) |
Jakie cechy posiadał Romeo z książki Williama Szekspira + przykłady ? Jak Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: the_end_this_love 25.4.2010 (12:06) |
na podstawie tekstu wyjasnij jakie braki w wyksztalceniu mlodziezy dostrzega Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: donia73 25.4.2010 (16:54) |
1.Jakie problemy porusza nowela ,,Antek'' 2.Przy jakich motywach (tematach) Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: mati1602 25.4.2010 (20:01) |
Podobne materiały
Przydatność 85% Jakie uczucia na słuchaczach wywarła recytacja Bernarda Zygiera? Przeanalizuj fragment „Syzyfowych prac” Stefana Żeromskiego.
Przełomowym momentem w życiu Marcinka było poznanie chłopca o imieniu Bernard i nauczenie się ważnej rzeczy – miłości do ojczyzny. Zdarzyło się to na lekcji języka polskiego. Otóż, po świętach Bożego Narodzenia przyszedł do klasy nowy uczeń - Bernard Zygier, wydalony z Gimnazjum w Warszawie za czytanie zakazanych książek i szerzenie polskiej propagandy. Już na...
Przydatność 65% Przeanalizuj na wybranych przykładach utworów młodopolskich literackie portrety filistra i artysty
Konspekt 1. Próba odpowiedzi na pytanie: Kim jest artysta? 2. Wizerunek artysty w epokach poprzedzających Młodą Polskę. 3. "Confiteor" Przybyszewskiego jako manifest modernistów. 4. Słowa jako największa nagroda dla artysty - "Evviva l'arte" 5. Bezwzględny tłum kontra poeta - "Orzeł Morski" K. Przerwy-Tetmajera. 6. Motyw artysty "wyklętego" w "Grobie Poety" Tetmajera. 7. Sąd nad...
Przydatność 75% Nowela w służbie idei pozytywistycznych. Przeanalizuj poruszane w nowelach problemy oraz sposób ich ukazania.
Nowela, jako gatunek ukształtowała się we Włoszech w epoce renesansu w twórczości G. Boccaccia (Dekameron). Rozkwit twórczości nowelistycznej przypada natomiast na okres pozytywizmu, gdyż doskonale pasowała ona do proklamowania haseł ówczesnej ideologii. Nowela to bardzo zwięzły utwór napisany prozą. Jej niewielka objętość decyduje o przejrzystości. Hasła w...
Przydatność 50% W oparciu o publikacje dotyczące edukacji przeanalizuj jej miejsce i znaczenie dla rozwoju gospodarczego, technologii i kulturowego w dobie globalizmu.
Cywilizacja na ziemi stanowi system różnorodnych i wzajemnie na siebie działających powiązań, które obejmują rozmaite procesy o znaczeniu lokalnym , regionalnym i państwowym. Zmiany procesów w obecnym świecie nie dotyczy tylko jednego państwa, a dokonujące się zmiany w tym systemie i dotyczące całej społeczności światowej określane są mianem globalizacji. Globalizacja,...
Przydatność 85% „Czuć, kochać i cierpieć jak Werter”. Przeanalizuj fragmenty powieści Goethego i napisz wypracowanie odwołując się do znajomości całego utworu.
„Cierpienia Młodego Wertera” to powieść epistolarna, napisana w II połowie XVIII w. a więc w epoce romantyzmu, w czasach „burzy i naporu” przez Johanna Wolfganga Goethego. Tytułowego bohatera poznajemy z listów, które pisał do swego przyjaciela Wilhelma. Przedstawia w nich swe rozważania, przeżycia, wrażenia, zawarł w nich swe emocje, stosunek do życia, ludzi i...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie