Treść zadania

nata1a

tuż przed domem Marka i Małgosi jest boisko szkolne o powierzchni 8 arów. Oblicz ile ton waży śnieg leżący na tym boisku, jeśli warstwa śniegu ma 20 cm grubości

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    (Brakuje w tym zadaniu informacji ile waży 1m3 świeżego śniegu. To jest informacja z części "a" tego zadania.)
    Dane :
    powierzchnia boiska -> 8 a = 800 m2
    grubość warstwy śniegu na boisku -> 20 cm = 0,2 m
    1 m3 świeżego śniegu waży około 150 kg


    Obliczam objętość pokrywy śnieżnej na boisku
    800 m2 * 0,2 m = 160 m3

    Obliczam wagę śniegu
    160 * 150 kg = 24 000 kg = 24 t

    Śnieg leżący na tym boisku waży 24 t.

Rozwiązania

  • userphoto

    1a=100m² 800*0.2=160m³
    8a=800m² 150kg*160m³=24000kg=24t
    dasz nja odp?

  • werkolak

    8 a = 800 m kw. = 800 m kw
    20 cm = 0,2 m
    powierzchnia boiska: 2*800 = 1600
    0,2*1600*150=48'000 kg = 48 t

Podobne materiały

Przydatność 70% Przestańmy zaśmiecać boisko szkolne! - przemówienie

Drodzy koledzy! Drogie koleżanki! Dziękuje wam za przybycie na spotkanie. Zgromadziliśmy się tu po to, aby omówić ważną dla każdego ucznia tej szkoły kwestie, a mianowicie zaśmiecania boiska. Wielu z nas wyrzuca odpadki na ziemie. jedni nieświadomie, drudzy natomiast robią to z zimna krwią. Ludzie! Możemy to przecież wspólnymi siłami zmienić. Jak? Przecież to proste!...

Przydatność 75% Marka

POJĘCIE MARKI Wg definicji sformułowanej przez American Marketing Association „marka to nazwa, termin, znak, symbol, wzór, rysunek lub ich kombinacja stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub ich grupy i wyróżnienia ich spośród konkurencji”. W szerszym kontekście markę można rozpatrywać pod kątem kilku znaczeń symbolicznych, które mogą albo występować w...

Przydatność 50% Życie szkolne.

O szkole dużo książek drukują, ale tylko dla dorosłych, wcale nie pisze się o życiu szkolnym uczniów. Dla mnie to dziwne. Przecież uczeń tyle godzin spędza w szkole, tak wiele o niej myśli, tyle znajduje w niej radości i zaznaje smutków. Jeżeli rozmawia się szczerze z uczniem, zawsze słyszy się skargi: a, bo przedmiot jest za trudny, na dokuczliwego...

Przydatność 70% Przedmioty szkolne

PRZEDMIOTY SZKOLNE PO NIEMIECKU=] HISTORIA - GESCHICHTE ŁACINA - LATEIN WOS- SOZIALKUNDE FILOZOFIA- PHILOSOPHIE SZTUKA- KUNT PRACE RĘCZNE - HANDARBEITENGEOGRAFIA - GEOGRAFIE =ERDKUNDE =[ BIOLOGIA - BIOLOGIE CHEMIA - CHEMIE NIEMIECKI - DEUTSCH ANGIELSKI- ENGLISCH FRANCUSKI- FRANZÓSISCH ROSYJSKI- RUSSISCH MATEMATYKA- MATHEMATIK(MATHE) FIZYKA - PHYSIK INFORMATYKA -...

Przydatność 80% Niepowodzenia szkolne

Niepowodzenia szkolne Niemierko, „Między oceną szkolną a dydaktyką”. - przyczyny i przejawy - rodzaje i skutki niepowodzeń szkolnych - profilaktyka, diagnoza i terapia pedagogiczna Niepowodzenia szkolne - sytuacje, w których występują wyraźne rozbieżności między wymaganiami wychowawczymi i dydaktycznymi szkoły a zachowaniem uczniów oraz uzyskiwanymi przez nich wynikami...

0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji