Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.

Treść zadania

ewelinaklis

Przeczenie nie piszemy łącznie m in.z; przysłówkami w stopniurównym,które pochodzą od przymiotników,np. ..................................................................... drugie zadanie ; przymiotnikami w stopniu równym np.................................................. trzecie zadanie ; z rzeczownikami np............................................. Nastepne zadanie Przeczenie nie piszemy rozłącznie m.in.z czasownikami w różnych formach,np................................................................ drugie zadanie z przymiotnikami w stopniu wyższym i najwyższym,np.......................................................... trzecie zadanie z przysłówkami w stopniu wyzszym i najwyższym,np....................................................................... czwarte zadanie z liczebnikami,np........................................................... piate zadanie z przysłówkami,które nie pochodzą od przymiotników,np................................................

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • avatar

    0 0

    Przeczenie nie piszemy łącznie m in.z; przysłówkami w stopniurównym,które pochodzą od przymiotników,np. ......ładnie............................................................... drugie zadanie ; przymiotnikami w stopniu równym np..... ładny............................................. trzecie zadanie ; z rzeczownikami np.........niezgoda.................................... Nastepne zadanie Przeczenie nie piszemy rozłącznie m.in.z czasownikami w różnych formach,np............nie czytam.................................................... drugie zadanie z przymiotnikami w stopniu wyższym i najwyższym,np.........nie lepszy, nie najlepszy................................................ trzecie zadanie z przysłówkami w stopniu wyzszym i najwyższym,np.....nie lepiej , nie najlepiej................................................................... czwarte zadanie z liczebnikami,np.....................nie trzeci...................................... piate zadanie z przysłówkami,które nie pochodzą od przymiotników,np......nie bardzo..

Rozwiązania

  • userphoto

    Przeczenie "nie" piszemy lacznie m.in. z przyslowkami w stopniu rownym, ktore pochodza od przymiotnikow np. niebrzydko, nieladnie.
    - przymiotnikami w stopniu rownym np. niebrzydki, nieladny
    - z rzeczownikami np. nieposluszenstwo, nieobecnosc, niepowodzenia

    Przeczenie "nie" piszemy rozlacznie m.in.:
    - z czasownikami w roznych formach np nie mam, nie napisales, nie pamietalem
    - z przymiotnikami w stopniu wyzszym i najwyzszym np. nie brzydszy, nie ladniejszy (st.wyzszy) , nie najbrzydszy, nie najladniejszy (st.najwyzszy)
    - z przyslowkami w stopniu wyzszym i najwyzszym np. nie brzydziej, nie ladniej (wyzszy), nie najbrzydziej, nie najladniej (st.najwyzszy)
    - z liczebikami np. nie raz, nie dwa mowilem (wyjatek niejeden)
    z przyslowkami, ktore nie pochodza od przymiotnikow np. nie bardzo, nie zaraz (w zdaniu: umyles rece.Zaraz. Nie zaraz, tylko juz), nie tylko, nie wszedzie.

Podobne materiały

Przydatność 100% Słówka w formie ściągi(m. in. z pogody)

Jest słonecznie – es ist sonnig Jest zimno – es ist kalt Jest ciepło – es ist warm Jest wietrznie – es ist windig Jest mroźnie – es ist frostig Jest gołoledź – es ist gltte Pada deszcz – es regnet Pada grad – es hagelt Pada śnieg – es schneit Błyska się – es blitzt Grzmi – es donnert Der Sturm – burza Der regen – deszcz Der regenschauer –...

Przydatność 75% Jak piszemy rozprawki?

ROZPRAWKA jest to forma wypowiedzi zawierająca rozważania nad określonym zagadnieniem. Najczęściej temat wyróżnia jakąś wątpliwość, którą próbujemy rozstrzygnąć. W tym celu posługujemy się argumentami (przykładami, dowodami potwiedzającymi założenie) i kontrargumentami (stwierdzenia obalające tezę, zaprzeczające). Wnioski końcowe wyciągamy w zakończeniu. Rozprawka...

Przydatność 75% Jak piszemy rozprawkę?

1.Czym jest rozprawka? Rozprawka to niewielka praca naukowa na określony temat. Należy w niej przekonać, że coś stanowi prawdę, jest słuszne (lub niesłuszne), odpowiedzieć na postawione w temacie pytanie albo wyjaśnić wątpliwość. 2.Budowa rozprawki Rozprawka składa się z trzech części: wstępu, rozwinięcia i zakończenia, które są inaczej nazwane (teza lub hipoteza,...

Przydatność 80% Jak piszemy reportaż?

Cechy reportażu: - Powinien byc napisany z ważnych wydarzeń - Autentyzm (prawdziwosc) - Najczesciej pisany jest w czasie teraźniejszym. - może zawierac pewne liczby, cyfry, daty, statystyki, dzięki którym jest bardziej wiarygodny. - moga byc przywołane opinie różnych świadków. - reportażystą, może byc uczestnik wydarzeń, świadek, obserwator albo osoba, która...

Przydatność 50% Kiedy piszemy i wysyłamy listy?

List jest tak stary, jak stare jest samo pismo. Kiedy ludzie nauczyli się zapisywać słowa, to próbowali je także przesyłać na mniejsze lub większe odległości. Najstarsze znane listy były pisane pismem klinowym ipochodzą z ok. 2400-2200r p.n.e. Dawno temu pisano pisano listy na tabliczkach drewnianych,glinianych lub kamiennych. W Egipcie do tego celu używano papirusu a w...

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji

Pierwszy raz?

Zapoznaj się z krótkim opisem jak sprawnie zdobywać punkty, sprawdź ile kosztuje dodanie zadania, itp. Zapoznaj się z możliwościami serwisu Zaliczaj.

Zaproś swoich znajomych

Zaproś swoich znajomych do serwisu. Im więcej osób zaprosić, tym więcej zdobędziesz punktów. Zarób nawet 100 punktów.