Treść zadania

ewelinaklis

JEDEN KORZEC TO 32 GARNCE ........8 -garnców jaka to część korca? 16 garnców - jaka toczęść korca? 48 - garnców ile to korców? 1 GARNIEC TO 4 KWARTY.......2 - KWARTY JAKA TO CZĘŚĆ GARNCA? 6 - kwart ile to garnców? 20 - kwart ile to garnców? zapisz w ułamkach i skróć te ułamki ...

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Zamiast kreski ułamkowej używam znaku /

    8 garnców: 8/32 = 1/4
    16 garnców: 16/32 = 1/2
    48 garnców: 48/32 = 1 18/32 = 1 9/16
    2 kwarty: 2/4 = 1/2
    6 kwart: 6/4 = 1 1/4
    20 kwart: 20/4 = 5

Rozwiązania

  • userphoto

    1 1/4 korca
    2 1/2
    3 1i1/2
    4 1/2
    5 1 i 1/2
    6 5

  • userphoto

    JEDEN KORZEC TO 32 GARNCE ........8 -garnców jaka to część korca? - 1/4 korca
    16 garnców - jaka toczęść korca? = 1/2
    48 - garnców ile to korców? - 1 i 1/2
    1 GARNIEC TO 4 KWARTY.......2 - KWARTY JAKA TO CZĘŚĆ GARNCA? - 1/2
    6 - kwart ile to garnców? -1 i 1/2
    20 - kwart ile to garnców - 5

  • userphoto

    8 garncow jest to 1/4
    16 garncow 1/2
    48 garncow jest to poltora korca



    2 kwarty to 1/2

    6 kwartjets to poltora garnca

    20 kwart jest to 5 garncow

Podobne materiały

Przydatność 65% Mowa pożegnalna klas 8.

W imieniu wszystkich tegorocznych absolwentów mamy zaszczyt złożyć podziękowania całemu gronu pedagogicznemu, na czele z dyrekcją, a przede wszystkim naszym wspaniałym wychowawczyniom. Drodzy nauczyciele, wychowawcy ! Dziękujemy Wam serdecznie za trud i serce, jakie nam okazaliście. Wiemy, iż często sprawialiśmy kłopoty. Mamy nadzieję, że zapomnicie o naszych błędach i...

Przydatność 50% C++ - wykład 8


Wykład 8 - 3 godz.
Zakres tematyczny:
1. Klasy

Wprowadzenie
Na dzisiejszym wykładzie wprowadzimy pojęcie klas. Klasy, które przechowują dane i funkcje wprowadzają do programu typy zdefiniowane przez użytkownika (user-defined types). Typy zdefiniowane przez użytkownika, w tradycyjnym języku programowania, przechowują dane, które zebrane razem opisują...

Przydatność 65% Themen Neu - Lektion 8

abfahren -odjechać anhalten -zatrzymać abholen -odebrać kogoś abstellen -wyłączyć anschliessen -podłączyć ansehen -obejrzeć anstellen -włączyć ausmachen -wyłączyć aussteigen -wysiąść ausziehen –wyprowadzać się bohren -wywiercić einsteigen –wsiąść,wchodzić erzahlen -opowiedzieć erleben - przeżyć fallen -paść geben -dać gewinnen -wygrać...

Przydatność 100% Socjologia - 8 zagadnień

W mojej pracy znajdziesz informacje na temat nauk społecznych,socjotechniki,więzi społecznych, kontroli społecznej,grup społecznych, stratyfikacji,zmian oraz przywództwa.

Przydatność 50% Jeden dzień

JEDEN DZIEŃ MOJEGO ŻYCIA…… Nie od dziś wiadomo, że codzienność życia przeważanie oznacza wykonywanie czynności zależnie zbliżonych do siebie. To jak zaczynamy dzień wpływa na to z jakim doświadczeniem go kończymy, nie zależnie od dobrych i złych w tym dniu przeżyć. Dlatego też, chciałabym opisać jeden dzień mojego życia, w którym wiele osób zaczęło się...

0 odpowiada - 0 ogląda - 4 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji