Treść zadania

premium

Puls Życia-ćwiczenia klasa 1 str.16 , 17 , 18 , 19 , 22 , 23 , 24 ,25 , 26 , 27 , 28 , 29 błagam byłem w szpitalu a teraz muszę to uzupełnić bo będzie mi sprawdzała ćwiczenia plisss !!!!

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    16- 1 celem oddychania jest pobieranie tlenu z środowiska
    2 prawda prawda fałsz fałsz fałsz
    3 róznice są w wdychanym i wydychanym tlenie oraz dwutlenku węgla
    4 mitochondria cytozol
    wystarczająca kilkanaście razy mniejsza
    tlen glukoza glukoza
    dw węgla alkochol wnergia dw węgla
    zwierzęta bakterie grzyby

Rozwiązania

  • userphoto

    str. 18 zad.1
    1 zdanie- żółty
    2 zdanie-zielony
    3 zanie-zielony
    4 zdanie-żółty
    5 zdanie-żółty

Podobne zadania

chiquita197 Ma może ktoś ćw. z biologi ,, Puls życia" ? Jak tak to bym prosiła o Przedmiot: Biologia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: chiquita197 26.4.2010 (16:39)
michal-kostek Puls zycia 1 gim cwiczenia!!! Przedmiot: Biologia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: michal-kostek 4.5.2010 (17:46)
Ania25 Czy ma ktoś zadania z ćw. "Puls życia"dla klasy 2 od strony 60 do 63? Przedmiot: Biologia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Ania25 5.5.2010 (17:36)
Aga1415 mial ktos sprawdzian z biologii 2gimn z rozdzialu o rozmnazaniu z ksiazki Puls Przedmiot: Biologia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Aga1415 6.5.2010 (14:46)
michal-kostek Sprawdzian Puls Zycia 1 gim Swiat roslin!!! Przedmiot: Biologia / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: michal-kostek 7.5.2010 (17:30)

Podobne materiały

Przydatność 55% Klasa szkolna

Klasa szkolna jest grupą wtórną, utworzoną w sposób formalny dla celów głównie dydaktycznych. Jednakże, gdy przekształca się w grupę nieformalną, może mieć ogromny wpływ na jednostkę. Grupy nieformalne stanowią pewną odmianę grup pierwotnych. Jednostka należy do nich na zasadzie wspólnych zainteresowań, dobrowolnie członkowie kontaktują się za sobą często i...

Przydatność 50% Reakcje chemiczne - I klasa

Reakcje egzotermiczne: 2Mg + O2 = 2MgO CH4 + 2O2 ® CO2 + 2H2O Zn + 2HCl ® ZnCl2 + H2 Fe + 2HNO3 ® Fe(NO3)2 + H2 2NaOH + H2SO4 ® Na2SO4 + H2O KOH + HNO3 ® KNO3 + H2O Reakcje endotermiczne: 2HgO ® 2Hg + O2 Cu(OH)2 ® CuO + H2O N2 + O2 ® 2NO 2% produktu przy 2000C H2 + J2 ® 2HJ CaCO3 ® CaO +CO2 NH4 HCO3 ® NH3 + CO2 + H2O wodorowęglan...

Przydatność 55% SCIAGA 4 KLASA

POST.KONF.W.TEHERANIE 1.12.1943 OD 28 LISTOPADA CHURCHIL PRÓBOWAŁ PRZEFORSOWAC KONCEPCJE UDERZENIA NA BAŁKANY W KIERUNKU PÓŁNO. USTALONO ŻE DZIAŁANIA ZOSTANA ROZPOCZETE OD MAJA1944.DO PL MIAŁY BYĆ PRZYŁĄCZONE PRUSY WSCH.WIĘKSZY DOSTEP DO MORZA. W TEH.USTALONO NIEFORMALNY PODZIAL EUROPY NA STREFE WPŁYWÓW.STALINOWI POZOSTAWIONO WOLNĄ REKE W PL RUMUNI BULGARI NA WEGRZECH ORAZ W...

Przydatność 65% Ściąga klasa III liceum

Lekcja 1 1. Położenie Polski w Europie i jego konsekwencje: Polska lezy w półkuli północnej i wschodniej między 49st00' a 54st50' szerokości geograficznej północnej oraz między 14st07' a 24st08' dlugosci geograficznej wschodniej. Rozciągłość południkowa wynosi 5st50' (694km). Kąt padania promieni słonecznych w Warszawie (52st15' N) waha się od 14st18' w grudniu do 61st12' w...

Przydatność 50% Klasa ogólna, poczatki- sciąga

francuski, klasa ogólna, poczatki [ściąga] Elle habite a Paris? Habite-t-elle a paris? Est-ce qu’ elle habite a Paris? Non, elle n’habite pas a Paris?) ODMIANA /Je suis /tu es /il est /elle est /nous sommes /vous etes /ils sont /elles sont (mieszkać) 1E 2S 3O 1ONS 2 EG 3ENT faire (robić) Rodzajniki –un (M) –une(Ż) –des(MN) aimer(lubić) C’est tout? Słówka regarder...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji